Математика

Скачати електронну версію підручника 
можна за посиланням
12.03.2020 р. – 13.03.2020 р. – с. 17, № 52, 53, 54
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток
Виконай тест за посиланням

Завдання на 16.03.2020 р. – с.18, № 56, 57, 58
Завдання на 17.03.2020 р. – с.19, № 59, 60, 61
Завдання на 18.03.2020 р. – с.20, № 64, 65
Завдання на 19.03.2020 р. – с.21, № 66, 67, 68


Знайомимося з таблицею множення!

Знайомимося з дією ділення!

Використовуй тренажери для вивчення таблиці множення за посиланням.

Завдання на 23 березня
Переглянь відео 
"Сума однакових доданків. Дія множення"
Опрацюй с. 103 підручника.

Письмово виконай № 4, 5. 
В № 4 заміни суму однакових доданків дією множення.
Виконане завдання чекаю у Viber.

Завдання на 2березня
Тема. Досліджую різницю кількох однакових чисел.


Спочатку пригадай додавання і віднімання з переходом через десяток і перевір, як добре ти вже вмієш робити. 
Пройди за ПОСИЛАННЯМ і виконай завдання.
Далі під час роботи використовуй будь який лічильний матеріал (палички, олівці, фішки тощо).
Уяви, що мені потрібно 12 зошитів роздати учням, по 3 кожному. Скільки учнів отримають зошити?
Візьми 12 олівців (або інш.) і розділи їх умовно по 3 кожному учневі. Скільки в тебе вийшло умовних учнів? Учнів буде стільки, скільки разів у 12 зошитах уміщується по 3 зошити.
                                                    9        6        3
12 - 3 - 3 - 3 - 3 = 0
  4 рази
У 12 уміщується по 3 - 4 рази
Отже, 4 учні одержать по 3 зошити.
А тепер опрацюй с. 104 підручника.
Письмово виконай № 5. Не забувай записати проміжні дії.
В зошиті обчисли вирази № 88 на с. 28.

Завдання на 25 березня
Тема. Додаємо і віднімаємо однакові числа.
Опрацюй с. 105 підручника.
Письмово виконай №№ 102, 103 на с. 32.

На наступний урок нам знадобиться 
Навчальний зошит, частина 4

Завдання на 26 березня
Тема. Розв'язуємо задачі.
Розглянь розв'язання задач.
За зразком виконай № 1 на с. 2 друкованого зошита (частина 4)
Розв'яжи задачі №№ 2,3 та запиши їх у зошит в клітинку.
Вибери потрібні схеми:

Розв'яжи геометричну задачу № 6. 
Пригадай, яку фігуру називають квадратом?
Що таке периметр многокутника?
Як знайти периметр квадрата?

Завдання на 30 березня
Тема. Знайомимося з арифметичною дією множення.
Виконай усні обчислення за ПОСИЛАННЯМ.
Опрацюй завдання № 2 - 6 (№ 7 - за бажанням) на с. 4-5 в зошиті.
За потребою переглянь ще раз відео.


Завдання на 31 березня
Тема. Знайомимося з арифметичною дією ділення.
Виконай усні обчислення за ПОСИЛАННЯМ.
Опрацюй завдання № 2 - 8 на с. 6 - 7 зошита. Задачу 8 запиши у зошит в клітинку.
За потребою переглянь ще раз відео.

Завдання на 1 квітня
Тема. Знайомимося з математичними виразами: добуток і частка.
Виконай усні обчислення за ПОСИЛАННЯМ.
Опрацюй завдання № 1 - 7 на с. 8 - 9 зошита. Задачу 7 розв'яжи письмово у зошиті в клітинку.

Завдання на 2 квітня
Тема. Знайомимося з математичними виразами: добуток і частка.
Пригадай назви компонентів дій додавання та віднімання за ПОСИЛАННЯМ.
Переглянь відео "Математична казочка про компоненти додавання, віднімання, множення, ділення"
Переглянь відео "Назви компонентів при множенні"

Опрацюй завдання № 1 - 6 на с. 10 - 11 зошита. 
Задачу 6(2) розв'яжи письмово у зошиті в клітинку. 
За бажанням можеш скласти і розв'язати обернену до неї задачу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий