Скачати електронну версію підручника
можна за посиланням
12.03.2020
р. – 13.03.2020 р. – с. 17, № 52, 53,
54
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток
Завдання на 16.03.2020
р. – с.18, № 56, 57, 58
Завдання на 17.03.2020
р. – с.19, № 59, 60, 61
Завдання на 18.03.2020
р. – с.20, № 64, 65
Завдання на 19.03.2020
р. – с.21, № 66, 67, 68
Знайомимося з таблицею множення!
Знайомимося з дією ділення!
Використовуй тренажери для вивчення таблиці множення за посиланням.
Завдання на 23 березня
Переглянь відео
"Сума однакових доданків. Дія множення"
Опрацюй с. 103 підручника.
Письмово виконай № 4, 5.
В № 4 заміни суму однакових доданків дією множення.
Виконане завдання чекаю у Viber.
Тема. Досліджую різницю кількох однакових чисел.
Спочатку пригадай додавання і віднімання з переходом через десяток і перевір, як добре ти вже вмієш робити.
Пройди за ПОСИЛАННЯМ і виконай завдання.
Далі під час роботи використовуй будь який лічильний матеріал (палички, олівці, фішки тощо).
Уяви, що мені потрібно 12 зошитів роздати учням, по 3 кожному. Скільки учнів отримають зошити?
Візьми 12 олівців (або інш.) і розділи їх умовно по 3 кожному учневі. Скільки в тебе вийшло умовних учнів? Учнів буде стільки, скільки разів у 12 зошитах уміщується по 3 зошити.
9 6 3
12 - 3 - 3 - 3 - 3 = 0
4 рази
У 12 уміщується по 3 - 4 рази.
Отже, 4 учні одержать по 3 зошити.
А тепер опрацюй с. 104 підручника.
Письмово виконай № 5. Не забувай записати проміжні дії.
В зошиті обчисли вирази № 88 на с. 28.
Завдання на 25 березня
Тема. Додаємо і віднімаємо однакові числа.
Опрацюй с. 105 підручника.
Письмово виконай №№ 102, 103 на с. 32.
На наступний урок нам знадобиться
Навчальний зошит, частина 4
За зразком виконай № 1 на с. 2 друкованого зошита (частина 4)
Розв'яжи задачі №№ 2,3 та запиши їх у зошит в клітинку.Вибери потрібні схеми:
Розв'яжи геометричну задачу № 6.
Пригадай, яку фігуру називають квадратом?
Що таке периметр многокутника?
Як знайти периметр квадрата?
Завдання на 30 березня
Тема. Знайомимося з арифметичною дією множення.
Виконай усні обчислення за ПОСИЛАННЯМ.
Опрацюй завдання № 2 - 6 (№ 7 - за бажанням) на с. 4-5 в зошиті.
Опрацюй завдання № 2 - 6 (№ 7 - за бажанням) на с. 4-5 в зошиті.
За потребою переглянь ще раз відео.
Завдання на 31 березня
Тема. Знайомимося з арифметичною дією ділення.
Виконай усні обчислення за ПОСИЛАННЯМ.
Опрацюй завдання № 2 - 8 на с. 6 - 7 зошита. Задачу 8 запиши у зошит в клітинку.За потребою переглянь ще раз відео.
Завдання на 1 квітня
Тема. Знайомимося з математичними виразами: добуток і частка.
Виконай усні обчислення за ПОСИЛАННЯМ.
Опрацюй завдання № 1 - 7 на с. 8 - 9 зошита. Задачу 7 розв'яжи письмово у зошиті в клітинку.
Завдання на 2 квітня
Тема. Знайомимося з математичними виразами: добуток і частка.
Пригадай назви компонентів дій додавання та віднімання за ПОСИЛАННЯМ.
Переглянь відео "Математична казочка про компоненти додавання, віднімання, множення, ділення"
Переглянь відео "Назви компонентів при множенні"
Опрацюй завдання № 1 - 6 на с. 10 - 11 зошита.
Задачу 6(2) розв'яжи письмово у зошиті в клітинку.
За бажанням можеш скласти і розв'язати обернену до неї задачу.
Задачу 6(2) розв'яжи письмово у зошиті в клітинку.
За бажанням можеш скласти і розв'язати обернену до неї задачу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий