Українська мова

Повторюю частини мови
Переглянь відео "Частини мови"

Переглянь відео про іменник
Пройди тест "Іменник" Іменник

Переглянь відео про прикметник

Переглянь відео "Вірш про прикметник"

Переглянь відео "Казка про прикметник"

Пройди тест "Прикметник" за посиланням

Переглянь відео про дієслово 



Пройди тест "Дієслово" за посиланням

12.03.2020 р. – 13.03.2020 р.  – с.102 – 103, впр. 1-12Презентація "Числівник"

Презентація "Числівник"

16.03.2020 р. – 19.03.2020 р. - Словникова робота - вивчи правопис числівників і запиши їх:
П’ять, дев’ять, шість, шістнадцять, одинадцять, дванадцять, п'ятнадцять, дев’ятнадцять, двадцять.

На наступному тижні ми завершуємо тему "Числівник" і починаємо досліджувати службові слова.



Завдання на 24 березня
Тема. Поєдную числівники з іменниками.
Сьогодні ми з тобою завершуємо працювати над темою.
Пригадай, як називаються слова, що означають числа? (за потребою переглянь презентацію "Числівник")
А які ще частини мови ти знаєш?
Сьогодні ми дізнаємося, з якими словами "дружать" числівники. 
С. 103, впр. 1, 2 - виконай вправу - плутанку.
впр. 3 (прочитай)
впр. 4,5 (Будь уважним (уважною)!!! При виконанні цих вправ, ще раз прочитай правило (впр.3). За потребою повтори, що таке іменник, переглянь відео)
Повтори ще раз правило. З якими словами вживаються числівники?
Після виконання вправ, пройди за ПОСИЛАННЯМ і виконай завдання. У поданому тексті знайди і натисни на числівники. По завершенні можеш зробити скріншот і прислати мені.
Якщо тобі цікава гра "Як стати мільйонером" можеш випробувати свої сили за ПОСИЛАННЯМ.

Завдання на 25 березня
Ми завершили вивчати числівник. Пропоную тобі перевірити набуті знання з цієї теми. Пройди тест "Числівник" за ПОСИЛАННЯМ.


А сьогодні ми з тобою почнемо вивчати службові слова.
Тема. Досліджую службові слова.
Усно досліди слова у реченні вправи 1 на с. 105 підручника. 
Ознайомся з правилом у вправі 2. Виконай письмово вправу 3.
Усно зроби завдання до вправи 4. 
І письмово виконай вправу 5. (Підказка: у тебе має бути 6 службових слів разом з іменником)

Завдання на 26 березня
Тема. Пишу службові слова окремо від інших.
Як ти здогадався (здогадалася) із теми нашого уроку, що службові слова, які ми вчора почали вивчати, треба писати окремо. 
Сьогодні ти в цьому переконаєшся і навчишся це робити, виконавши вправи на с.106-107 підручника.
Усно виконай вправу 1, проведи дослідження і ознайомся з правилом.
У вправі 2 знайди службові слова. Якої помилки припустився Щебетунчик? Запиши загадку, виправивши помилки і підкресли службові слова.
Усно виконай вправу 5. 
Письмово виконай вправу 8.
Бонус. Спробуй вставити потрібні службові слова у вправі за ПОСИЛАННЯМ і не забудь зробити скріншот успішно виконаної вправи.
Фото і скріншот чекаю у Viber.

Завдання на 31 березня
Переглянь відео, пригадай все, що ти знаєш про службові слова 

Пройди тест за ПОСИЛАННЯМ.
Тема. Розрізняю частини мови за запитанням.

Пригадай, що ти знаєш про іменник? Про прикметник? Про дієслово? Про числівник? Про службові слова?
Наша мова складається зі слів. Тому всі ці слова є ЧАСТИНАМИ МОВИ.
Розгорни підручник на с. 110.
Прочитай правило у вправі 1.
Усно виконай вправу 2. 
Пригадай, як називаються слова ,які відповідають на питання ХТО? ЩО?
Письмово виконай вправу 3.
Письмово виконай вправу 4. 
Як називаються слова, які називають числа? 
На які питання вони відповідають?
Виконай завдання у вправі 5.
Пригадай, які слова називаються прикметниками? 
На які питання вони відповідають?
Усно опрацюй вправу 7 і письмово виконай завдання вправи 8.
Прочитай вправу 9 і запиши відповідь на запитання вправи 10.
Виконане завдання сфотографуй 
і пришли мені повідомлення у Viber.


Завдання на 1 квітня
Ми з тобою завершили вивчати частини мови. Пам'ятай все, про що дізнався у цій темі, тому що тобі ще неодноразово прийдеться повертатися до цих знань і умінь.
А сьогодні ми з тобою почнемо працювати над новою темою.
Тема. Досліджую речення.
Пригадай, що ти вже знаєш про речення? 
Як пишуться речення?
Що ставимо в кінці речень?
Переглянь уважно відео і скажи, що нового ти дізнався (дізналася) про речення. 
Розгорни підручник на с. 112.
Проведи дослідження у вправі 1. Прочитай ще раз правило.
Письмово виконай вправу 2. Але спершу пригадай, як треба записувати речення. Перевір себе за правилом у вправі 3.
Усно виконай завдання вправи 4.
Якої помилки припустилася Читалочка?
Сподіваюся, що ти не будеш припускатися таких помилок.
Прочитай вправу 6 і зроби висновок, чому це повідомлення назвати реченням. Перевір себе за правилом у вправі 7.
Письмово виконай вправу 8.
Пригадай, як пишуться слова у реченні?
Так, всі слова в реченні пишуться окремо.
Роз'єднай слова у вправі 10 так, щоб вийшли речення і запиши їх.
Дякую за роботу! Ти молодчина!!!
Виконане завдання сфотографуй 
і пришли мені повідомлення у Viber.


Завдання на 2 квітня
Вчора ми з тобою почали працювати з реченнями. 
Пригадай, що ти пам'ятав (пам'ятала) про речення? Що дізнався (дізналася) нового?
І сьогодні ми продовжимо поповнювати знання про речення.
Тема. Досліджую розповідні речення.
Усно виконай завдання вправи 1 на с. 114.
Проведи дослідження і ознайомся з правилом у вправі 2.
Які речення називаються розповідними?
Чому?
Що ставимо в кінці таких речень?
Запиши відповідь на запитання вправи 3.
Прочитай вправу 4. 
Письмово виконай вправу 5.
Склади і запиши у зошит деформовані речення у вправі 10.


Завдання на 3 квітня
Вчора ми з тобою дізналися, як називаються речення, в яких про щось розповідається і які знаки треба ставити в кінці цих речень.
Сьогодні ми дізнаємося ще про один вид речень.
Тема. Досліджую питальні речення.
Усно виконай завдання вправи 1 на с. 115. 
Проведи дослідження і ознайомся з правилом у вправі 2.
Які речення називаються питальними?
Чому?

Що ставимо в кінці таких речень?
Прочитай повідомлення вправи 3 і письмово виконай вправу 4.
Виправ помилки у тексті вправи 5 і запиши текст правильно.
Усно виконай вправу 8.





Комментариев нет:

Отправить комментарий